ОБЩИНА ВАРНА
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР „ПРЕДВАРИТЕЛЕН И ПОСЛЕДВАЩ КОНТРОЛ“
в ОТДЕЛ „ОБСЛУЖВАНЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИ И ОТЧИТАНЕ НА ПРИХОДИ“
към ДИРЕКЦИЯ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ”
при Община Варна
1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1.Степен на завършено образование – Бакалавър;
1.2.Професионална област – технически науки; социални, стопански и правни науки;
1.3.Професионален опит – 2 години или придобит ранг ІV младши.
2.Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3.Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
3.1.Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
3.1.3.Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
3.1.4.Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
4.Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.30 часа на 20.11.2020 г. на адрес: гр.Варна, бул. „Осми приморски полк” №43, в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол”, ет.4, ст.405, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители. Документите може да се подават и по електронен път на адрес delovodstvo@varna.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
5.Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата и на информационното табло на Община Варна в регламентираните от законодателството срокове.
6.Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Осъществява последващ контрол на дейността на служителите от отдел „Обслужване на данъкоплатци и отчитане на приходи“. Извършва контрол на въведените в софтуерния продукт декларирани данни чрез засичането им от данъчните декларации с тези от придружаващите ги документи, издадени от компетентните органи и чрез искане на информация от трети лица. Осъществява контрол на обработените данни, получени от Агенция по вписвания-Варна, нотариусите, общината, районите и кметствата. Извършва проверка на издадените Ревизионни актове при спазване разпоредбите на ДОПК.
Осъществява контрол на издадените Актове за прихващане и възстановяване и Актове за установяване на задължения. Установява административни нарушения и съставя АУАН.
7.Заплата, определена за длъжността: до 1350 лв.
За информация:
Адрес: гр. Варна, бул. „Осми приморски полк” №43
Административно звено: отдел „Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” към дирекция „Управление на човешките ресурси и административни услуги”
http://www.varna.bg/
Телефон за контакт: 052/820 369
Лице за контакт: Зорница Велинова
Публикувана на 10.11.2020 г.