нашите сайтове english

Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници - УСЛУГА № 9182

УСЛУГА 9182

Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници

  1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор, съгласно Регистъра на услугите: 1442 Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници /код по ИМЕОН 9182/.
  2. Правно основание за предоставяне на административната услуга / издаването на индивидуален административен акт:
  • Чл.7г, ал.2 и чл.12а, ал.3 от Закона за автомобилните превози;
  • Чл.14, ал.2 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници;
  • ЗМСМА и др.;
  1. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуален административен акт – при възлагане от страна на директор на дирекция ОСИСД, услугата се изпълнява от служители в отдел „Общинска икономика, транспорт и реклама“. Промяната в регистъра се извършва от оправомощени от Кмета на община Варна длъжностни лица.
  2. Информация за Центъра за административно обслужване (ЦАО):

Адрес:                       гр.Варна, бул. „Осми Приморски полк“ № 43

Електронен адрес:    adm_obsluzhvane@varna.bg

Телефон за връзка:  +359 52 820 800;

Работно време:         От 08.00 ч. до 18.00 ч. в делнични дни, без прекъсване.

  1. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуален административен акт, срокове, изисквания и необходими документи:

Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Варна в Центъра за административно обслужване, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.

Към заявлението се прилагат следните документи:

  1. Пълномощно - копие;
  2. Други документи по преценка на заявителя, удостоверяващи промяната на обстоятелствата.
  3. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административната услуга / издаване на индивидуален административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец.
  4. Начини на заявяване на услугата:
  • Със заявление на гише в звеното за административно обслужване;
  • Със заявление по пощата.
  1. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: Услугата не се предоставя по електронен път.
  2. Срок на действие на документа / индивидуалния административен акт: Безсрочен.
  3. Такса или цена на услугата, включително при предоставяне по електронен път, дължим данък - основание за тяхното определяне и начини на плащане: Съгласно „Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна“, Приложение № 1 „Местни такси по решение на Общинския съвет, определени съгласно наредбата по чл.9 от ЗМДТ“, срокът за разглеждане на заявленията и изпълнение на услугата е 7-дневен, считано от датата на постъпването му в ЦАО на община Варна, включително и допълнително изискуемите документи.
    • Такса за изпълнение: Услугата е безвъзмездна.
  4. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Кметът на община Варна или оправомощено от него длъжностно лице.
  5. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата: Съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на община Варна – пред Административен съд, в 14-дневен срок.
  6. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg.
  7. Начини на получаване на резултата от услугата:
    • На място в Центъра за административно обслужване;
    • Чрез пощенска / куриерска пратка, за сметка на заявителя.

Изтегли документи

9182 бланка

    Top