С П И С Ъ К
Н А
ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ
НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА И АНАЛИЗИ“
към ДИРЕКЦИЯ „Туризъм“ при Община Варна
След разглеждане на представените документи, конкурсната комисия допуска до участие следните кандидати:
- Н. М. К. РД25006666ВН/12.03.2025 г.
- П. С. Ч. РД25006692ВН/12.03.2025 г.
- В. В. М. РД25007155ВН/17.03.2025 г.
- П. И. П. РД25007192ВН/18.03.2025 г.
Концепцията трябва да се представи до 17.30 часа на 02.04.2025 г. в отдел „Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” към дирекция „Управление на човешките ресурси и административни услуги”, ет.4, ст.409 на хартиен носител и електронен носител в PDF формат.
Критерии за оценка и защита на концепцията:
1.Изисквания към съдържанието на концепцията за стратегическо управление:
1.1. Да разкрива знанията на кандидата за стратегията в развитието на туризма на територията на Община Варна и за стратегически анализ на средата, в която се организира туристическата политика.
1.2. Да показва уменията на кандидата да идентифицира проблемите в областта на маркетинга, рекламата и анализите.
1.3. Да показва знанията на кандидата в областта на нормативната база, регулираща туристическото развитие на община Варна.
1.4. Да показва уменията на кандидата за идентифициране на проблемите и формулиране на целите.
2.Одобрява изисквания към структурата и оформлението на концепцията:
2.1.Умение за организиране и структуриране на информацията.
2.2.Умение за изграждане на ясен, логически последователен и целенасочен текст.
2.3.Достъпност и точност на изложението.
2.4.Ясен и точен език в съответствие с книжовно езиковите норми на съвременния български език.
2.5.Обем на разработената концепция – не повече от 15 страници.
- Критерии за преценка на концепциите:
3.1.Пълнота на обхвата на най-важните въпроси, свързани с темата на концепцията.
3.2.Практическа насоченост.
3.3.Съобразеност с действащите нормативни актове.
3.4.Стратегическо мислене, логичност, последователност, аргументираност и стил на изложението.
3.5.Точно и ясно формулиране на приоритетите в управлението и дейността на отдел „Маркетинг, реклама и анализи“, обоснованост на основните цели и действия, свързани с предлаганите приоритети.
4.Одобрява критерии за преценка при защита на концепцията за стратегическо управление:
4.1.Умения за представяне на синтезирано и структурирано експозе върху писмената концепция.
4.2.Способност за ясно и убедително представяне на идеи и аргументиране на позиции и решения, свързани със зададената тема.
4.3.Степен на познаване на нормативните актове, които имат отношение към темата на концепцията.
4.4.Управленски знания и умения.
4.5.Комуникативни умения и езикова култура.
- Система за определяне на резултатите:
5.1.Всеки член на комисията се запознава с представените писмени концепции на кандидатите и ги преценява по 5 степенна скала в зависимост от това до каква степен отговарят на поставените изисквания. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
5.2.Кандидатите, чиито концепции са преценени като отговарящи на изискванията и оценени с оценка не по-ниска от „4“, се допускат до защита на концепцията.
Време на защита на концепцията – до 30 минути на всеки кандидат.
Защитата на концепцията се изразява в отговори на въпроси по темата на концепцията и на въпроси за определяне степента, в която кандидатът притежава компетентностите, необходими за изпълнение на длъжността. Всеки член на комисията преценява резултатите от защитата на концепцията на всеки кандидат по 5 степенна скала. Оценката на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на членовете на комисията.
5.3.Общият резултат на всеки кандидат е сбор от оценките на писмената концепция и на нейната защита.
5.4.До участие в интервю се допускат кандидати, чийто общ резултат от оценка и защита на концепцията е най-малко „8“.
5.5.Минимален резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто - 4,00.
5.6.Определя коефициент 4 за резултата от оценка и защита на концепцията и коефициент 5 за интервюто.
5.7.Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, които са получени от оценката и защитата на концепцията и интервюто, умножени с определените в т.5.6. коефициенти.
Председател на конкурсната комисия: ______(п)_______
(Силва Крикорян)
С П И С Ъ К
Н А
НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ
НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА И АНАЛИЗИ“
към ДИРЕКЦИЯ „Туризъм“ при Община Варна
След разглеждане на представените документи, конкурсната комисия не допуска до участие следните кандидати:
- И. С. Л. - РД25006223ВН/07.03.2025г. - Представените от кандидата документи не удостоверяват наличието на изискуемия професионален опит.
- Б. И. Б. - РД25006396ВН/10.03.2025г. - Представените от кандидата документи не удостоверяват наличието на изискуемия професионален опит.
- Н. К. Н. - РД25007245ВН/18.03.2025г. - Представените от кандидата документи не удостоверяват наличието на изискуемия професионален опит.
- В. Д. М. - РД25007253ВН/18.03.2025г. - Представените от кандидата документи не удостоверяват наличието на изискуемия професионален опит.
Председател на конкурсната комисия: ______(п)_______
(Силва Крикорян)
Публикувано на 25.03.2025 г.