УСЛУГА №9079
Одобряване на комплексен проект за инвестиционна инициатив (КПИИ)
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл.150 от ЗУТ
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: главни експерти, специалисти, Главен архитект
Информация за центъра за административно обслужване:
- адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
- електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- телефон за връзка: (052)820 800
- работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно до Главния архитект на Община Варна в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за собственост .................................................................................................
(нотариален акт, учредено право на строеж и др.) - Проект за ПУП, включително РУП /ако това се изисква по закона/ -2 бр. оригинали с магнитен носител;
- Актуална скица от СГКК – Варна (където има влязла в сила КК)
- Обхватна скица – копие от действащ ПУП, съгласувана с експлоатационните дружества и подземния кадастър – оригинал.
- Заповед за изработване на КПИИ по чл.150 от ЗУТ
- Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител, като форматът на записа на цифровите копия на инвестиционните проекти и на документите и данните към тях се определят с наредбата по чл. 139, ал. 5, както следва:
|
Част Архитектура |
|
Част Озеленяване |
|
Част ОВК |
|
Част СК |
|
Част Геодезия |
|
Част ВОД |
|
Част ЕЛ. |
|
Част Геология |
|
Част Пътна |
|
Част ВиК |
|
Част Енергийна ефективност |
|
Част Технология |
|
Част ПБЗ |
|
Част Пожарна безопасност |
|
Част ПУСО |
- Оценка за съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежите(ОСИП ); (когато се изисква такова) / за инвестиционния проект/
- Документи необходими за обявяване и одобряване на ПУП
- Положително становище на органите по пожарна безопасност само за строежите от Іва, ІІра и ІIІта категория
- Документи с предоставени изходни данни и условия за присъединяване от експлоатационните дружества към мрежите на техническата инфраструктура
- Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на закона за опазване на околната среда (когато е необходимо)
- Заповед за премахване на засегнатата от строителството дървесна растителност /ако има такава/
- Специални разрешителни /изискуеми по специални закони/
- Съгласуванe (писмено становище и заверка с печат върху графичните материали) при условията и по реда на Закона за културното наследство - за обекти недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони
- Предварително съгласие на министъра на регионалното развитие и благоустройството, издадено в едномесечен срок от постъпване на искането, което се вписва в разрешението за строеж във връзка с чл. 96 от ЗУТ.
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: нерегламентиран
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане: съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1:
- 1).Жилищна сграда - 30 дни (1,35 лв./кв. м. + 130%)
- 2).Нежилищна сграда - 30 дни (2,70 лв./кв.м. +130%)
- 3).Одобряване на ПУП – 30 дни
Забележка: За проучване и разглеждане на инвестиционни проекти /при входиране на документацията/ - съгласно Приложение 1, чл.79А, т. 1.35 от Наредба на ОбС Варна за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна се заплаща:
- за жилищни сгради вкл. пристройки, надстройки - 25 лв.
- за нежилищни сгради – 40 лв.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Административен съд – Варна
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: чл. 215 от ЗУТ
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- По електронен път на e-mail