нашите сайтове english

Заверяване на екзекутивна документация - УСЛУГА №9082

УСЛУГА №9082 

Заверяване на екзекутивна документация                                         

Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл.175, ал. 1, ал.2 от ЗУТ и чл. 8, ал. 3 от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството изм. ДВ. бр.37 от 4 Май 2004г., изм. ДВ. бр.29 от 7 Април 2006г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.65 от 19 Август 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.56 от 11 Юли 2017г.

Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: главни експерти, Главен архитект

Информация за центъра за административно обслужване:

  • адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
  • електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg 
  • телефон за връзка: (052) 820 800
  • работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване

Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно до Главния архитект на Община Варна в Центъра за административно обслужване . Към него се прилагат следните документи:

  1. Копие от разрешението за строеж
  2. Два броя заверена екзекутивна документация от инвестиционния проект, а именно:
  •  

Част Архитектура

  •  

Част Озеленяване

  •  

Част ОВК

  •  

Част СК

  •  

Част Геодезия

  •  

Част ВОД

  •  

Част ЕЛ.

  •  

Част Геология

  •  

Част Пътна

  •  

Част ВиК

  •  

Част Енергийна ефективност

  •  

Част Технология

  •  

Част ПБЗ

  •  

Част Пожарна безопасност

  •  

Част ПУСО

  1. Копие от Констативен акт (обр. 3) за установяване  състоянието на строежа;
  2. Копие от Акт (обр. 14) за приемане на конструкцията.

Забележка:  
1. Екзекутивната документация съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените СМР. Тя се заверява от възложителя, строителя, лицето, упражняващо авторски надзор, от физическото лице, упражняващо технически контрол за част "Конструктивна", и от лицето, извършило строителния надзор, след подписване на същата от технически правоспособните лица по съответните части на проекта към лицето, упражняващо строителен надзор.
2. Заявлението се подава от възложител (собственик) или от упълномощено лице, като се прилага копие от пълномощното.
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.

Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец

Начини на заявяване на услугата:

  • Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
  • Със заявление по електронна поща
  • Със заявление по пощата
  • Устно, на гише в звеното за административно обслужване

Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.

Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: безсрочен

Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане: съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1: такса: 30% от стойността на таксата /на кв.м/ за одобряване на инв проект за кв. м.  площ, засегната от екзекутива.

Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.

Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Административен съд – Варна

Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: чл. 215 от ЗУТ

 Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg

Начини на получаване на резултата от услугата:

  • На място в Центъра за административно обслужване
  • Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
  • По електронен път на e-mail

Изтегли документи

9082-бланка

    Top