нашите сайтове english

Разглеждане и одобряване на технически и работен проект за делба с ЕСУТ - УСЛУГА №9139

УСЛУГА №9139 

Разглеждане и одобряване на инвестиционен проект за делба с ЕСУТ 

Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл. 202, чл. 203 от ЗУТ

Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: главен експерт - архитект, Главен архитект

Информация за центъра за административно обслужване:

  • адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
  • електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg 
  • телефон за връзка: (052) 820 800
  • работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване

Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:

При заявяване на услугата таксата се предплаща. Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно до Главния архитект на Община Варна в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:

    1. Документ за собственост ..............................................................................................
    (нотариален акт, учредено право на строеж и др.)
  1. Актуална скица от СГКК – Варна (където има влязла в сила КК).
  2. Копие от действащ ПУП-ПРЗ, ПЗ, РУП, заверен „вярно с оригинала“, от съответната районна /общинска/ администрация.
  3. Копие от Разрешение за строеж или Акт за узаконяване № ............. (ако има издадени такива)
  4. Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител, както следва:
  •  

Част Архитектура

  •  

Част Озеленяване

  •  

Част ОВК

  •  

Част СК

  •  

Част Геодезия

  •  

Част ВОД

  •  

Част ЕЛ.

  •  

Част Геология

  •  

Част Пътна

  •  

Част ВиК

  •  

Част Енергийна ефективност

  •  

Част Технология

  •  

Част ПБЗ

  •  

Част Пожарна безопасност

  •  

Част ПУСО

  1. Положително становище от органите по пожарна безопасност за строежите І, ІІ и ІІІ категория
  2. Документ с предоставени изходни данни и условия за присъединяване от експлоатационните дружества към мрежите на техническата инфраструктура в случаите, когато не е поискано издаване на виза за проектиране по чл. 140а;
  3. Технически паспорт на сградата (при реконструкция, преустройство, надстрояване, промяна на предназначението и натоварванията) обследване
  4. Съгласуване при условията и по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони.

* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.

Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец

Начини на заявяване на услугата:

  • Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
  • Със заявление по електронна поща
  • Със заявление по пощата
  • Устно, на гише в звеното за административно обслужване

 Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.

Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: 1 година

Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане: съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1:
А. За жилищни сгради, вкл. пристройки, надстройки  :
-  цена: 2,05 лв./ кв. м. РЗП, но не по-малко от 50 лв. 
Б. За нежилищни сгради :
- цена: 4,05 лв./ кв. м. РЗП , но не по-малко от 50 лв.    

Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Административен съд - Варна

Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: чл. 215 от ЗУТ

Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg

Начини на получаване на резултата от услугата:

  • На място в Центъра за административно обслужване
  • Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
  • По електронен път на e-mail

Изтегли документи

9139-бланка

    Top